Tuesday, July 29, 2008

SAYOUNARA

Posted on 11:47 AM by aRtiXz

Chiow eberibodi~


salam semua my frens..kawan kawan dan sahabat handai yang berada dimana jua berada dengan ucapan apa khabar...tuut tuuut tuuut...eeh ingat ani ucapan dalam radio kah? hehehe. oklah..esok 30th julai dan sempena israkmikraj, jam 3pm waktu brunei, aku akan masuk dalam kapal terbang dan kapal terbang itu akan terbang tanpa mengibaskan sayapnya ke kuala lumpur...dan lepas itu barulah menuju ke Jepang @ Jepun. 

Jepun...apa ada di jepun? yaaa disana ada urang jepun lah ngok! aku sorang akan mewakili Brunei dalam program Jenesys yang di sponsor sepenuhnya oleh Japan Foundation dalam jangka 1-3 matahari...eh salah...bulan.untuk maklumat lanjut sila klik SINI . 

inysa allah segala aktivitiku disana kan ku update dalam blog ani so sgala apa2 aktiviti boleh di kongsi dengan mereka dan keluarga mereka. cuma iatah..banyak sudah kana order untuk bulan ogos ani tapi sayang terpaksa jua di tolak pasal HERO adiberadi nada...pakai huruf basar lagi tu HERO ah...mcm si taie saja nda jua brapa tapi ngakun HERO ahahahaha.

OK semua..slamat tinggal..jumpa lagi di siri dan episod yang akan datang di rancangaaaan....
KUKUCUPKUKUKAKIKIRIKU !!!

No Response to "SAYOUNARA"