Friday, July 4, 2008

pertandingan Saringan Gulintangan Antara Sekolah2 2008

Posted on 11:12 AM by aRtiXz

suasana dewan PTE berakas, masih menunggu beberapa buah sekolah

pasukan Putri-putri seri lambak 2008...mcm nunggu di spital saja

2 org ceacer (teacher) pengawas dan Phatleezo jurulatih pasukan PAPMASNAH

Sirril...member Adiberadi yang paling boungsu yang suka minum susu campur cereal pagi2


Ok kemarin khamis 3-julai-08 bermulalah lagi acara pertandingan gulintangan antara sekolah2 yang ditunggu2 oleh semua lapisan peminat dan penggiat gulintangan di brunei ani. lebih kurang 17 buah skolah berentap hebat shingga kan tecabut atap dewan PTE atu.

Yang calinya...student2 sekolah saling berlawanan..tapi jurulatihnya semuanya Geng hahaha atu baruya semanggats kegulintanganan. bagi pandangan ku kemarin atu kabur plang sikit..eh salah..maksudku dari pendapat ku kemarin atu...ada 5 buah sekolah yang boleh dianggap hebat dan mampu mendirikan bulu2 roma para pendengar sampai ada yang tekajar2...labih jua tu ah..habar banar eeey....tapi banar...memang boleh masuk P2F sudah ni.

Member Adiberadi yang ikut kemarin ialah Siril ahli dari pasukan PAPMASNA, walaupun dengan latihan yang singkat dan kurang praktis..diorang ani mampu jua memberi 'gagaran awal' arah skolah2 lain..namun nasib tidak menyebelahi mereka untuk mara ke peringkat akhir nanti. tapi nda apa..well done jua di ucapkan atas usaha yang di usahakan oleh pengusaha...apakan.

Disini amba Artison mengucapkan TAHNIAH kepada sekolah2 yang terpilih untuk bertanding di peringkat akhir dan semoga akan dapat membuat persembahan yang best gileeer. Bertandinglah dengan semangat setiakawan dan yang penting enjoooy! 




No Response to "pertandingan Saringan Gulintangan Antara Sekolah2 2008"