Friday, July 3, 2009

SSEAYP 2009 Final Selection Orientation

Posted on 11:55 AM by aRtiXz

Geng Gila Harta yang terpilih...
Ana IRB, aRtiXz, Rafie IRB n Jihad Putera Irama


Dis is my group SG-Alpha..
these guys are great and full of energy!


Salah satu games yang juga merupakan penilaian bagi peserta


see dat...www.regalblue.tv..hehhe


and again..baju Regalblue..


lagi skali...baju Regalblue hehehe


me n Aniza...she's full of energy n very young too..tak pecaye?? hehe






*gambar2 ani aku grab dari FB Ruzaimi@Roger..
salah seorang peserta orientasi tersebut


Salam..masa 2-bulan lapas kali aku ada apply untuk join Kapal Belia -SSEAYP - bagi tahun ani..so aritu dah ujian betulis dan interview dan..aku tepilih bagi pemilihan aher dari 50 orang yang terpilih...dan orientasi pemilihan final diadakan pada 27-28 julai lapas di pusat belia..pelbagai aktiviti lasak seperti hiking bukit karamunting pada waktu malam yang mengambil masa 4 jam bermula dari jam 8pm-12 tgh mlm..nda mengaleh to d max dmana tu huhuhu..dan sebenarnya penilaian peserta jua di kira dalam aktiviti yang di adakan dalam orientasi tersebut seperti games dan self presentation. dan malang sekali booking gulintangan pada siang 28-julai terpaksa dibatalkan sebab if aku inda datang orientasi aku di kira menarik diri..so sayang jua peluang emas ani...so aku bagitau hal ani kepada pengantin dan alhamdulillah diorang faham dengan situasi ku...terima kasih banyak2 to de max~

So Goodluck kepada semua 50 peserta yang akan di shortlist kepada 28 orang finalis kapal belia bagi tahun ani...dan aku cuma bertawakal kepada yang Maha Esa ~


No Response to "SSEAYP 2009 Final Selection Orientation"