Thursday, July 2, 2009

Majlis Perkahwinan 28 jun 2009 @ Rizqun Dmall

Posted on 7:27 PM by aRtiXz


salam yaaww waasssup wassuuppp~ batah inda be update maklum me busy to the max kali ah pindah dari kb ke opis baru di sg hanching..bulleeeh~ oklah..last ahad kami di order oleh kawan Bang Jul yang telah melangsungkan perkahwinannya di Rizqun Dmall..kaya kaya hehehe~ majlis diadakan pada waktu malam waktu gadong.. tapi sebenarnya aku ngaleh to de max masatu sebab baru jua abis bakas orientasi pemilihan final bagi kapal belia 2009...dapat or inda saya tawakal je lah..banyak yang handal2 the most kali aaah~


tu liat tu mataku ah...memang nda cukup tido bakas orientasi 1 malam di pusat belia


rasaku anitah model tudung baru dari versace

lepas digoda~ dia kena petir~


Bang Putun sebenarnya adalah The Grinch...tak pecaye??


macam beatur menunggu jamban usulnya


ani posing tah saja krajanya...ui pasang keyboard sendiri aaa~


amboi amboi Kak Mar de most kali aaah~


ani apani eh


Bang Jul: 'tengoklah aku yanh hencho ni' (hensem+macho)


inilah pemain import kami si Amad dari Putera Irama,
suri muanya inda nampak sebab memang nda nampak pon~


ani adalah abg c Amad..sapalagi kalau bukan si Jihad..
liat muanya pun ngaleh dah sebab ia sama2 aku tepilih orientasi kapal belia atu~


suasana jemputan...ramai orang kah banyak orang?


Warisan & Putera irama posing...eh eh....mana aku???


ooahh...panya...aku curi2 tido masani...ngantok to de max kali aaaah~


yang diwakili oleh Hazman dan Ishak~


inilah dia pengantin yang hepi to de max malam atu..~
semoga bahagia aman sejahtera hingga ke anak cucu..amin~

No Response to "Majlis Perkahwinan 28 jun 2009 @ Rizqun Dmall"