Monday, May 11, 2009

Selamat Hari Jadi Artison yang ke 28 Tahun 5th May 2009

Posted on 10:05 AM by aRtiXz

Aku menegarat kek yang ke 28 tahun dengan senyum minang manis ~


Allah selamatkan aku...allah selamatkan aku...~ nyanyi lagu untuk sendiri lah hehe


Bang Alwis melakukan perkara yang tidak bermoral terhadapku~


Wajah wajah yang kemaruk kek hahaha..


Aku dan anak Buah Cahaya posing macho giler tahap permulaan


Cereal telah menodai kek ku whaohahaa


Abang2 ku semua kan menyuapi...ingat aku ni budak kecik ke? dah 28 wooi~


Yep...aku dapat banyak hadiah hehehe and dis one is Seiko watch

Salam teramat salam yang sejahtera...sudah lama inda update blog ani..maklum sudah 2 minggu sudah kami inda begila harta..inda apa rejiki ada dimana2 ( Awg IRB punya words ni ). So last 5th May ialah My besday yang ke 28 tahun...inda sadar2 semakin tuha dah aku ni namun wajahku tetap kiut macam baru berumur 27 tahun hehehe. Sambutan hari jadiku disambut belated pada 9th may aritu sebab minggu lapas aku bz menyelaggarakan lawatan persilatan dari Gayong Fatani Malaysia kelolaan Perguruan Seni Pencak Silat Gerak 41.

Terima kasih kepada keluarga saya yang telah mendoakan selamat buat aku dan telah memberikan hadiah2 yang walaupun tidak seberapa namun yang paling aku hargai adalah keberadaan kamu semua di sekeliling ku (^_^).

p/s : soalan cepumas yang bertubi2 : " tuha dah bila tah kan kawin? " wawawawa
Sukati ku lah bila kan kawin ---> mental dah ni hahahah~


No Response to "Selamat Hari Jadi Artison yang ke 28 Tahun 5th May 2009"