Thursday, May 21, 2009

Majlis Perkahwinan di dewan muhibbah @ 17 mei 2009

Posted on 6:10 PM by aRtiXz

Apa punya posing nda pandai kan serius~

atu juling mata kan menuntum PAIPsi~

"eeey eeeey" sedang testing mic

membaca doa sambil "bertasbih"

bang putun : "ey hasnol..ku cucuk jubur ku ah ??"
hasnol : " saya nggak cucuk pak..saya sentuh aja "

" dinda makan satu..kanda makan satu~"


yeaa..satu hari 3 botol aku mesti minum ini air manyak bagus!

iklan minyak harum ketiak yang di reject

bak kata pepatah ; bagai chipmunk baru dapat cokolet

suasana para jemputan hadir

bacaan doa oleh sahabat saya Ustaz Hj Md Rudzaini,
aku pun ada usul2 sudah macam ustaz

Selamat Pengantin Baru~

assalam...aduuuh banarnya aku ni baru bakas joging iatah mengaleh sikit kan menaip. btw, sepanjang minggu bulan Mei ani kami hanya menerima 1 jemputan kahwin sahaja...alhamdulillah ada jua rejiki atu..dan kami ucapkan ribuan terima kasih kepada pengantin yang menjemput kami...semoga biskita kekal sejahtera hingga ke akhirnya
amin amin amin~

No Response to "Majlis Perkahwinan di dewan muhibbah @ 17 mei 2009"